HTML

VegyesCucc

Itt mindenféle játékokról hallhatsz amivel játszok vagy meg akarom venni,videókat láthatsz amit én készítettem vagy más és sok-sok dolgot ami engem érdekel,vagy pillanatnyi heppjeim,de hogy másokat érdekel-e? Ezt nem tudom...

Friss topikok

Linkblog

Daft Punk POWA!

2008.07.31. 20:53 :: Plague

Na a mostani kedvenc előadóm a Daft Punk.Igényes elektromos zene.De valamennyire már lekoppintották a Harder,Better,Faster,Stronger számát,és az elkövetö Kanye West.Az egy dolog,hogy az eredeti klippből dolgokat lopott,de hogy még shit is lett a másolat.....(ja a Shit szót angolszótárba tessék megnézni :))Szóval ha tetszett Kanye Westtől a Stronger, nézd meg a Daft Punktól a Harder,Better,Faster,Strongert és ha ez is tetszett, nézz több Daft Punk videót,én is így szerettem meg a bandát.(Ajánlom még a One More Time számukat is,a fan-videók közül pedig a Daft Hands-et.)5\5 Kanye West pedig 1\5 számomra.

 

 

 

Plague

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegyescucc.blog.hu/api/trackback/id/tr41594999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása